maanantai 22. toukokuuta 2017

Digitaalinen markkinointi

Hyvässä digimarkkinointistrategiassa on otettu huomioon ainakin seuraavat asiat:

Tavoitteet – Sinulla on selkeä tavoite, mitä markkinoinnilla on tarkoitus saavuttaa.

Markkinointi-/myyntisuppilo (awareness, interest, desire, action) – Ymmärrät, että eri kanavilla, kampanjoilla ja mainoksilla tehdään eri asioita sekä olet valinnut niistä ne, jotka tukevat parhaiten yrityksesi liiketoiminnallisia tavoitteita.

Kommunikointi ja kohdennus– Puhu kohderyhmäsi kieltä. Tiedät, mikä sanoma toimii parhaiten millekin kohderyhmälle ja sinulla on suunnitelma kuinka mainokset kohdennetaan oikeille yleisöille.

Liidimagneetti – Onko sinulla keino metsästää liidejä ennen varsinaisen kaupan tekemistä?

Verkkosivuliikenne – Mistä saat ajettua laadukasta liikennettä verkkopalveluusi edullisesti ja miten testaat laatua/kustannuksia jatkuvasti? 

Lähde: http://www.digitaalinenmarkkinointi.info/

                                          *****************************************

DIGITAALINEN MARKKINOINTI
     1. Klikkaajat
     2. Liidit
     3. Asiakkaat

Aseta MITATTAVIA TAVOITTEITA!
Tee VASTUSTAMATON TARJOUS
         määrittele tarjous?
         video, opas, vinkit
         vastinetta vastaan SÄHKÖPOSTIOSOITE
Perusta digitaalinen kauppapaikka
         verkkotunnus = yrityksen y-tunnus verkossa
Panosta FB-mainontaan
Tee sähköpostista salainen aseesi (henkilökohtainen mainonnan väline)
Seuraa ja analysoi ja testaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti